söndag 1 januari 2012

Varning!!!


Jag vill sträcka upp ett varningens finger för den här filmen.

ICE AGE 2012

Jag brukar inte recensera filmer här på bloggen men när man gör misstaget att hyra en så dålig film som denna då känner jag ett ansvar att tala om det så ni inte behöver göra samma misstag.
Jag är lite svag för futuristiska filmer och när omslaget ger lite nordpolenkänsla så föll jag.
Men vilket misstag.
Filmen är från 2010 men dataeffekterna är som hämtade från 1980 och handling saknas helt.
Linnea gick efter tio minuter och jag tänkte följa henne, men jag bestämde mig för att se klart på eländet.
Till slut blev det så dåligt att vi skrattade högt.
Fy f_n vilken dålig film, troligen den sämsta jag någonsin sett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande