onsdag 17 oktober 2012

Näräventyr med fyrhjuling

Satt och tittade i kartor och planerade en tur till Sörmlands högsta punkt.
Skogsbyås, (Position: N 58°47,444'   E 16°19,664') mellan Katrineholm och Kolmården, 124 möh, är kanske inget att skryta med, men tillräckligt för att göra mig nyfiken.
Sedan ser jag det som ett bra sätt att köra in J-Maxen på, lätt packning och Erik bakpå:)
Jag vet några bra småvägar ner till Harpsund från Eskilstuna, tyvärr är några bommade och nu är det ju älgjakt så tänker jag vänta ett tag.
Men om någon är sugen på att surra tältet på hjulingen och hänga med på en tur så är ni välkomna. Jag tar med grabben och ni får gärna ta med någon om ni vill. Det blir ingen buskörning eftersom jag håller på med inkörningen (kört 9 av 30 mil).
Turen från E-a Tor blir cirka 15-20 mil med övernattning i skogen/tält.
//Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande