lördag 1 november 2014

Bloggande äventyrare sökes

Jag söker skribent till Näräventyrsbloggen.
Om du gillar näräventyr, klättring, paddlar kajak och gör en massa andra spännande äventyr i närområdet, då kan du vara den jag söker.

Du ska gilla att skriva och fotografera och du vill inspirera fler att upptäcka friluftsliv och näräventyr. Om du bor i Eskilstuna eller i närheten och vill hjälpa mig att sprida inspiration här på bloggen, då tycker jag absolut att du ska höra av dig.
Kille, tjej eller ålder spelar ingen roll.
Jag driver bloggen helt ideellt och oberoende av sponsring, du jobbar naturligtvis gratis som jag och under eget ansvar.
Du får samma inbjudningar till event och spännande möten som jag får.
Varför söker jag en skribent?
Kajak och klättring är ämnen som jag inte håller på med så mycket därför vill jag få hjälp att skriva om det för att bredda innehållet i bloggen.
Det är inte så allvarligt som det låter, det handlar ju bara om att förmedla friluftsupplevelser till andra för att inspirera folk att göra egna näräventyr.
Om du är intresserad så hör av dig till mig :)

Kontakt:
naraventyr(snabela)gmail.com
eller på facebook:
https://www.facebook.com/naraventyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande