måndag 12 maj 2014

120L Bärsystem

En stor liten ryggsäck.
Här är sidofickorna monterade på min välfyllda Snigeldesign 120l.

Funderar ni på en ny ryggsäck till sommarens äventyr? Då kan jag rekommendera Snigledesign 120 liter som är smart, enkel, flexibel och otroligt slitstark. 
Jag har använt min dagligen sedan jag köpte den i november förra året. Fördelen med Snigeldesigns stora ryggsäck är att den går att forma efter dina behov. Har du lätt och liten packning så går det enkelt att skala ner säcken i vikt och volym. Har du skrymmande packning så är det enkelt att få med övrig utrustningen i de rymliga sidofickorna och toppväskan.
Här är en länk till butiken där jag köpte min säck och en liten länk till en film som beskriver säcken lite mer.

Butik: Kalmeborg

Film: 120l Snigeldesign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande