fredag 1 februari 2013

Ny jacka!

Fjällräven No:8 Anorak
Står i begrepp om att skaffa en ny jacka min Klättermusen från 1995 har sedan länge gjort sitt.
I torsdags när jag träffade Johan Skullman hade han en Fjällräven No:8 anorak.
Jag har varit lite tveksam till anorak eftersom man inte kan öppna dem helt och för att man måste trä dem över huvudet.
Men jag kanske får ta en liten funderare.
Fjällräven har lyckats mycket bra ser det ut som och så känns det tryggt att Johan varit med och utvecklat jackan.
Se själv När Johan Skullman visar Fjällrävens No:8:

2 kommentarer:

  1. Snygg är den! och fungerar säkerligen bra, men jag skulle personligen inte vilja ha en anorakmodell på en jacka som ska användas ofta, tror att det skulle kännas besvärligt...

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag funderar lika dant. Jag vill gärna kunna öppna jackan och vädra när man blir varm. Men visst såg den genomtänkt ut.

    SvaraRadera

Liknande inlägg

liknande