måndag 6 december 2010

Min tältplats!

Det blev ingen tältning för min del, istället flyttade jag praktiskt taget ut till garaget hela helgen.
Jag höll på med en snöplog och det tog tid, någon timme på fredagskvällen, hela lördagen och då fick jag ändå hjälp hela dagen av en kompis och till sist gick halva söndagen.
Så det kändes inte aktuellt att slå upp tältet jag hade förbrukat min tid för mig själv.
Så tyvärr min tältplats blev på hyllan i källaren.


Bättre lycka nästa gång.
Men det var kul att Gustaf fick med pappa Per-Anders på en tältning.
Funderar på att utse årets ”Näräventyrare 2010” och då ligger Gustaf bra till.

1 kommentar:

  1. Skrivet 6 dec 2010 17:53 TorpaHasse

    Tjenis.
    Det fins fler daga i vinter att tälta på så var inte ledsen för att du fick sova inomhus i värmen.
    Själv var jag ute på en 3,5 mila marsch här i Kungsör.
    Givetvis så blev det en övernattning i tältet.
    Ha det så gott. Hasse
    Anmäl
    Skrivet 7 dec 2010 11:06 Per-Anders

    Packade ihop tältet igår efter "avfrostning" på tvättsträcket. Visst luktar det lite gott om tält! En alldeles egen doft! Tältlukt :)
    Får sikta på en snöbivak/snöka nästa övernattning ute med Gustaf! Det är nästan trevligare i en snöka än tält!
    Anmäl
    Skrivet 7 dec 2010 19:17 Micke

    Vi får se om det blir en tältnatt före Jul, för min del.
    Riktigt bra jobbat Hasse, Per-Anders och Gustaf.
    Det där med snöbivak låter spännande!
    /Micke

    SvaraRadera

Liknande inlägg

liknande