tisdag 21 september 2010

En trevlig träff

Hej alla äventyrare.
Jag måste först av allt få säga att träffen som vi hade senast var enormt givande för både mig och Micke. Att se er entusiasm till att tillsammans bilda den nya äventyrsgruppen gjorde att jag inte tvivlar på att detta kommer att bli bra.
Jag ser fram emot nästa träff, en träff som kommer att bli något att klura på.
Jag som inte är så himla teknisk lagd kommer nog att söka hjälp hos någon utav er ungdomar.
Så vill jag också en en gång hälsa er alla välkomna och kom ihåg att äventyrsklubben det är där som äventyren är på riktigt.
Jag har inga kort från den senaste klättringen, men om det är någon som har lite kort att lägga ut på hemsidan så är ni välkomna att göra detta.
Kul att så många av föräldrarna ville komma för att se vad ungdomarna kommer att pyssla med i klubben.
Ha det så gott.
Hasse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande