måndag 7 mars 2016

Äventyrsmässa

Ni missar väl inte Äventyrsmässan nu i helgen?
Hela gruppen som deltog i Naturlivs överlevnadskurs.

Jag har tagit semester på fredagen för att kunna träffa likasinnade och titta på utrustning.
Om ni vill inspireras till nya kunskaper inom friluftslivet så kan jag rekommendera en överlevnadskurs.
Jag har haft förmånen att delta på några kurser och de här två arrangörerna rekommenderar jag skarpt.
Sommarkursen arrangerades av Svenska Överlevnads Sällskapet (SÖS) och vinterkursen arrangerades av Naturliv.
Båda arrangerar kurser sommar som vinter.

Här kommer länkar till respektive reportage som har varit publicerat i Eskilstuna-Kuriren och på www.ekuriren.se

Vinterkursen:

Sommarkursen:

Länk till Äventyrsmässan:

Som sagt jag kommer finnas på Äventyrsmässan hela fredagen. Hoppas vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande