måndag 13 oktober 2014

Natt under tarp

Packa och planera är halva nöjet
Nu håller jag och en kompis på att planera inför en övernattning fredag till lördag. Vi kommer övernatta under tarp och jag kommer bara ha en kastrull att laga maten i över elden.
Jag kommer också att försöka baka i kastrullen. Hur det går kommer jag givetvis att berätta för er.
Tanken är att vi bara ska vara.
Och kanske göra eld med bågdrill.
Så här ser en del av min utrustning ut som jag ska ha med, kanske den viktigaste (förutom ryggsäcken).
Från vänster: ett tunt liggunderlag för att skydda det uppblåsbara liggunderlaget, Thermarest uppblåsbart liggunderlag, Carinthia sovsäck och en bivanorack.

Så här ser utrustningen ut när den är packad i påsar och kompletterad med tarpen, vattenflaskan och kniven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande