fredag 22 maj 2009

Pitzzafyllning eller inte.

















Tjenare!!
Det är inte bara myrorna som slinker ner i min mage när jag är ute på mina äventyr utan det fins så mycket mer av skogens skafferi som man kan göra något gott av.
Om man kan göra något av dessa varelser vet jag inte men jag tänkte att någon utav er kanske kan hjälpa mig att ta reda på de. Jag tror att dom mörka grejerna är svarta oliver som råkar ha fått ben och dom andra vet jag faktiskt inget om. Nu tror ni förstås att det är att flygfoto över en husvagnscamping men där har ni fel, man kan ju tro det när man ser alla hus och tv-antenner. Hoppas att ni snart ger mig ett svar för jag börjar bli sugen att sätta in pitzzan i ugnen.
Ha det så bra och tack för senast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande