lördag 27 december 2008

Välkomna alla äventyrare!






























En äventyrsklubb måste ju också ha en blogg, ett roligt sätt att kunna framföra sina upplevelser på.
Jag lägger in mitt första äventyr efter julhelgens ganska lugna och inte alltför stora aktiviteter. Natten mellan den 26 och 27 dec slog jag upp mitt tält här i Torpa för att i 8 graders kyla göra en övernattning. Att få bo i tält är för mig det trevligaste som finns. Har man ett bra tält och bra utrustning för en vinterövernattning så är det enormt mysigt att tillbringa ett par nätter i ett tält. Ni kommer så småningom att få vara med om ett sådant äventyr.

Skickar med ett par bilder från detta äventyr.
Vi syns ute i naturen där äventyren är på riktigt.
Mvh Hasse.

1 kommentar:

  1. Så ska det se ut på en Äventyrsblogg!
    Bra jobbat Hasse...

    Micke

    SvaraRadera

Liknande inlägg

liknande