fredag 23 september 2011

Trevlig helg!

Hej!

Det ska bli fint i helgen, ja då menar jag inte vädret för det har jag ingen aning om hur det tänker bli, nej jag menar att hela familjen är frisk och det betyder att vi tillsammans kan hitta på något mysigt i naturen.
Sist vi var ute och plockade svamp blev Erik lite besviken på mig eftersom jag inte hade med mig gasolköket för att steka svamp med.
Men det lovar jag, om vi kommer ut så ska jag visst ta med köket den här gången. Och vem vet kanske dags att lägga ut den sista skattjakten, det är ju faktiskt ett jättefint komplett gasolkök från Primus.
Har jag riktigt tur så kanske jag tar en sväng på motorcykeln också.
Tänk vilken fin helg det kan bli.


Om det blir regn så kan det vara fint också, den här bilden tog jag inifrån balkongdörren i morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

liknande