onsdag 7 januari 2009

Äventyr i fjärran land...

Ohoj där i det kalla vädret!
Först vill jag börja med och tacka Micke för denna helt suveräna blogg och alla bilder, filmer och inlägg du hunnit med, superbra jobbat!
Själv åker jag den 17 januari först på äventyr i Thailand där jag ska besöka Phi Phi öarna och klättra, snorkla, paddla, vandra och dyka och säkert mycket mera... Efter 15 dagar är jag hemma igen men bara en snabbis för då byter jag bara väska och tar med mig snowboarden upp till fjällen, sen lagom i mitten av februari är jag hemma igen och redo för vår nästa träff. Ha det toppen nu alla så ses vi.

mvh Cladam Englund

1 kommentar:

  1. Tack Cladam!
    Hoppas ni får en trevlig resa.
    Kom hem från Sälen i går, vi hade superväder. Men Phi Phi öarna låter toppen...

    Vi hörs/Micke

    SvaraRadera

Liknande inlägg

liknande